• ورود به سایت
  • مشاهده سبد خرید
  • |
  • صفحه اصلی
  • |
  • خدمات
    • بازرسی
      • آسانسورهای کششی
      • آسانسورهای هیدرولیک
      • ادواری آسانسور
    • آموزش
  • |
  • امور مشتریان
    • دریافت فرم های مشتریان
      • فرم های آسانسور
    • پرداخت هزینه و اخذ نوبت بازرسی
    • نظزسنجی ارائه خدمات
    • شکایت و درخواست رسیدگی مجدد
    • سوالات متداول
  • |
  • گالری آموزش
  • |
  • همکاری
    • فرصت های شغلی
    • استخدام
    • نمایندگی
  • |
  • اخبار
  • |
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • بی طرفی و استقلال
    • خط مشی سیستم مدیریت
    • گواهینامه ها و عضویت ها
  • |
  • تماس با ما

ادواری آسانسور ، periodic

 

بازرسی ادواری به بازرسی اطلاق می شود كه پیش از این گواهینامه ایمنی و كیفیت اولیه برای آن صادر شده باشد. کلیه آسانسورهای دارای گواهینامه استاندارد می بایست به صورت سالیانه مورد بازرسی قرار گرفته و گواهینامه ایمنی و استاندارد ادواری اخذ گردد. بازرسی ادواری آسانسورهای کششی در ایران بر مبنای پیوست ث ازاستاندارد INSO 6303-1 انجام می شود. همچنین در صورت تغییر در چهار قطعه ایمنی آسانسور (ترمز ایمنی، قفل، گاورنر، ضربه گیر) یا هرگونه حادثه در آسانسور نیز می بایست بازرسی ادواری صورت گیرد. این امر مهم بنا به دلایل زیر اهمیت و ضرورت دارند:

  • اطمینان از برخورداری از یک آسانسور ایمن و مطمئن
  • بازبینی و صحه گذاری ایمنی آسانسور و عملکرد صحیح و ایمن قطعات آن
  • بررسی سالیانه برای تطبیق مشخصات آسانسور با شرایط استاندارد
  • اطمینان از عدم تغییرات و تعمیرات غیراستاندارد در طول مدت یک ساله
  • پیشگیری از عواقب و حوادث ناشی از خرابی و استهلاک قطعات آسانسور در طول مدت استفاده و بهره برداری

 

درخواست بازرسی ادواری با مراجعه به سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به نشانی https://lift.inso.gov.ir/ و ثبت درخواست بازرسی ادواری با انتخاب یکی از شرکت های بازرسی شروع شده و یک شناسه ملی برای آسانسور تخصیص می یابد و سپس با ارائه اصل یا تصویر گواهینامه اولیه به شرکت بازرسی، فرآیند بازرسی عملیاتی شده و پس از مراحل رفع موارد عدم انطباق بازرسی و تکمیل مدارک مربوطه، گواهینامه یک ساله صادر می گردد. همچنین تعرفه بازرسی ادواری آسانسورها معادل 30% تعرفه بازرسی صدور گواهینامه ایمنی و كیفیت اولیه می باشد

 متقاضیان محترم علاقه مند به ثبت بازرسی ادواری با شرکت بازرسی ایثار صنعت ایمن به منظور بهره گرفتن از متخصصین حرفه ای و با تجربه این شرکت، میتوانند با ثبت درخواست خود در سامانه فوق و انتخاب شرکت بازرسی ایثار صنعت ایمن، در اسرع وقت نسبت به انجام بازرسی ادواری برای ساختمان خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است به منظور تسهیل در امور مرتبط با متقاضیان محترم، تمامی فرم های مرتبط با درخواست بازرسی، تشکیل و تکمیل پرونده در همین سایت و در قسمت امور مشتریان قرار داده شده است تا از این طریق تمامی متقاضیان محترم بدون نیاز به حضور در محل شرکت بتوانند فرآیند ثبت درخواست بازرسی، تشکیل پرونده و در نهایت تکمیل پرونده خود را انجام دهند.

مراحل اخذ گواهینامه استاندارد ادواری آسانسور

 ردیف                                                    مراحل/ اقدام لازم            اقدام کننده
1

ثبت درخواست بازرسی ادواری آسانسور از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور

* در بازرسی ادواری، انتخاب شرکت بازرسی به عهده متقاضی می باشد *

متقاضی
2

مراجعه متقاضی به شرکت بازرسی و ارائه مدارک اولیه تشکیل پرونده شامل:

اصل و کپی از : پروانه ساختمان و کارت ملی مالک/مالکین
واریز هزینه بازرسی مطابق تعرفه سازمان ملی استاندارد ایران
ارائه فرم تکمیل شده درخواست بازرسی ادواری ایمنی آسانسور
 

* تذکر 1: در صورت مغایرت نام متقاضی با نام مالک مندرج در پروانه ساختمانی، مدارکی دال بر ارتباط قانونی متقاضی با ملک مربوطه باید توسط متقاضی ارائه گردد.

* تذکر 2: برای ساختمان های فاقد پروانه می بایست یکی از موارد مندرج در پایین صفحه ارائه گردد.

متقاضی

مسئول دفتر بازرسی آسانسور 

3 تعیین زمان بازرسی حداکثر تا 5 روز پس از ارائه درخواست کتبی برای بازرسی توسط متقاضی

کارشناس ستادی بازرسی  آسانسور

مدیر فنی بازرسی آسانسور

4

انجام بازرسی ( در صورت نیاز، تکرار تا زمان رفع تمام عدم انطباق ها )

* تذکر 3: در صورت مشاهده تغییرات در ظرفیت، تعداد توقف و سرعت حرکت کابین مندرج در گواهینامه اولیه یا ادواری قبلی پس از بازرسی، امکان ادامه روند بازرسی ادواری ممکن نبوده و به متقاضی اطلاع  داده شده که می بایست برای بازرسی اولیه ثبت نام نماید و روند بازرسی اولیه را طی نماید.

بازرس آسانسور

کارشناس ستادی بازرسی آسانسور

5

بررسی گزارشات بازرسی توسط مدیر فنی

مدیر فنی بازرسی آسانسور
6 تایید نهایی مدارک و مستندات پرونده توسط مدیر فنی بازرسی آسانسور مدیر فنی بازرسی آسانسور
7

مراجعه متقاضی به شرکت بازرسی و ارائه قرار داد سرویس و بیمه نامه مطابق با شرایط مورد نظر استاندارد و با اعتبار حداقل  یک  ساله

* تذکر 4: با توجه به محدودیت زمانی حداکثر 15 روزه از زمان صدور بیمه نامه و قرار داد سرویس نگهداری تا صدور گواهینامه آسانسور، متقاضی می بایست بلافاصله مدارک مذکور را به شرکت بازرسی ارائه نماید.

* تذکر 5: در صورتیکه از تاریخ آخرین بازرسی که موارد عدم انطباق در آن مشاهده نشده، 85 روز گذشته باشد و مدارک پرونده تکمیل نشده یا دارای نواقص باشد، پرونده مجددا وارد مراحل بازرسی و با هزینه بازرسی نوبت سوم می گردد.

متقاضی

کارشناس ستادی بازرسی آسانسور
8 صدور گواهینامه ایمنی ادواری با اعتبار یکساله و حداکثر تا 5 روز کاری پس از تکمیل مدارک

کارشناس ستادی بازرسی آسانسور

مدیر فنی بازرسی آسانسور

 


راه های ارتباطی


آدرس:

اصفهان، خیابان امام خمینی، چهار راه شریف به سمت دروازه تهران، جنب ساختمان تامین اجتماعی، ساختمان الماس، طبقه 7، واحد 705

کد پستی:8189731949


ایمیل:info@isaai.ir
تلفن:0158- 3333 - 031

پیوندها


سازمان استاندارد استان تهران
مرکز ملی تایید صلاحیت ایران
سازمان استاندارد استان اصفهان

نظر سنجی


  • خدمات شرکت را چگونه ارزیابی می کنید؟

ساعات کاری


شنبه الی چهارشنبه : 8:00 الی  15:00

پنجشنبه ها: 08:00 الی  13:00

 

عضویت در خبرنامه پیامکی

برای اطلاع از جدیدترین اخبار ایمیل خود را وارد کنید

تمامی حقوق سایت متعلق به شرکت ایثار صنعت ایمن است.
طراحی سایت و پیاده سازی توسط رایا رسانه